Η British Airways προχωρά στην επόμενη φάση του σχεδίου επαναλειτουργίας του lounge.

Την Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου άνοιξε τις πόρτες στο Concorde Room (για First Class) στο JFK και το Heathrow.

Και τα δύο ήταν κλειστά από τον Μάρτιο του 2020. Οι πελάτες στο Concorde Room θα συνεχίσουν να σερβίρονται στα τραπέζια σε όλο το σαλόνι.

Οι επιβάτες σε άλλα lounge θα επωφεληθούν από τη χρήση της νέας ψηφιακής υπηρεσίας «Your Menu» της αεροπορικής εταιρείας, Αυτή τους επιτρέπει να παραγγέλνουν φαγητό από το μενού απευθείας στη θέση τους στο σαλόνι με τη χρήση ενός κωδικού QR.

«Καθώς αρχίζουμε να υποδεχόμαστε σταδιακά τους πίσω πελάτες, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι έχουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία με την British Airways. Εξετάζουμε κάθε στοιχείο της εμπειρίας των πελατών», δήλωσε ο Tom Stevens, Διευθυντής Μάρκας και Εμπειρίας Πελατών της British Airways.

Οι επιβάτες της British Airways που χρησιμοποιούν το Concorde Room θα έχουν επίσης πρόσβαση στα νέα EnergyPods «Forty Winks», για έναν υπνάκο πριν την πτήση.

Άλλες βελτιώσεις στην εμπειρία των πελατών περιλαμβάνουν την εισαγωγή του «Best of British menu» στις πτήσεις της αεροπορικής εταιρείας, εστιάζοντας σε εποχικά συστατικά.

Πηγή: tourismtoday.gr