Η British Airways αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη αγωγή για παραβίαση δεδομένων (GDPR), στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου.
Με την παραβίαση το 2018 αποκαλύφθηκαν λεπτομέρειες προσωπικών δεδομένων για πάνω από 400.000 πελάτες της.

Πάνω από 16.000 θύματα συμμετέχουν στην αγωγή -που ζητώντας αποζημίωση από την αεροπορική εταιρεία.

Θα μπορούσαν να απαιτήσουν από 2.000 λίρες ο καθένας, σύμφωνα με το PGMBM, το δικηγορικό γραφείο που εκπροσωπεί τους ενάγοντες.

“Εμπιστευόμαστε εταιρείες όπως η British Airways με τα προσωπικά μας στοιχεία. Και έχουν καθήκον προς όλους τους πελάτες τους να κάνουν κάθε δυνατό μέτρο για να τα διατηρήσουν ασφαλή”, δήλωσε ο Tom Goodhead, συνεργάτης της PGMBM.

Η British Airways αποκάλυψε τον Σεπτέμβριο του 2018 ότι μια παραβίαση των συστημάτων ασφαλείας της έθεσε σε κίνδυνο τα προσωπικά και οικονομικά στοιχεία περισσότερων από 400.000 πελατών της.

Στον αερομεταφορέα επιβλήθηκε πρόστιμο 20 εκατομμυρίων λιρών από τον βρετανικό παρατηρητή προστασίας δεδομένων, πέρυσι.

Η αγωγή κατατέθηκε το 2018, με προθεσμία τον Μάρτιο του 2021 για συμμετοχή περισσότερων θυμάτων.

Οι δικηγόροι των εναγόντων λένε ότι αν συμμετέχουν όλα τα θύματα της κυβερνοεπίθεσης, η British Airways θα πρέπει να πληρώσει περίπου 800 εκατομμύρια λίρες.

Η αεροπορική δήλωσε στο δικαστήριο τον Νοέμβριο, ότι είναι ανοιχτή στη δυνατότητα διακανονισμού με τους ενάγοντες, οι οποίοι όμως δεν έχουν λάβει ακόμη τις προτάσεις της.

aviationlife.gr με πληροφορίες από tourismtoday