Η κυβέρνηση των ΗΠΑ επέβαλε πρόστιμο 1,1 εκατ. δολαρίων στη British Airways, αφού διαπίστωσε ότι η αεροπορική εταιρεία δεν κατέβαλε «έγκαιρα επιστροφές χρημάτων σε επιβάτες» για ακυρωμένες πτήσεις στη διάρκεια της πανδημίας.
Το υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ είπε ότι είχε λάβει περισσότερες από 1.200 καταγγελίες για την αεροπορική εταιρεία.
Ωστόσο, η British Airways απέρριψε τους ισχυρισμούς, λέγοντας ότι «ενήργησε νόμιμα ανά πάσα στιγμή».
Οι καταναλωτές δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών όταν καλούσαν τον αερομεταφορέα για αρκετούς μήνες, επειδή η British Airways δεν διατηρούσε επαρκείς τηλεφωνικές γραμμές εξυπηρέτησης πελατών.
Από τον Μάρτιο έως τον Νοέμβριο του 2020, ο ιστότοπος της British Airways ενημέρωνε τους καταναλωτές ότι πρέπει να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά για να συζητήσουν τις επιλογές επιστροφής χρημάτων.
Αλλά, για αρκετούς μήνες δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών και δεν υπήρχε τρόπος να υποβάλουν αίτημα επιστροφής χρημάτων μέσω του ιστότοπου.
Σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο Μεταφορών οι «παραπλανητικές» πληροφορίες στον ιστότοπο της British Airways είχαν οδηγήσει τους καταναλωτές να ζητούν ακούσια ταξιδιωτικά κουπόνια αντί για επιστροφή χρημάτων.
Πηγή: tourismtoday.gr