Iδιαίτερα σημαντική είναι η επιρροή των social media στα ταξίδια, σε βαθμό που αυτά δημιουργούν τάσεις αλλά και νέα προϊόντα τουρισμού με πολλούς υποστηρικτές.
Τις σημαντικότερες τάσεις των κοινωνικών μέσων στην ταξιδιωτική βιομηχανία έχει παρουσιάσει σε μελέτη της η Cox & Kings.
Ταξίδι με επιρροή
Οι millennials είναι πιο πιθανό να μεταβούν στον επόμενο ταξιδιωτικό τους προορισμό, βασιζόμενοι στα posts των συνομιλίκων τους στα κοινωνικά μέσα, καθώς αυτά αποτελούν την πιο αυθεντική πηγή πληροφοριών.
Ταξίδια πέρα από τα συνηθισμένα
Η περιέργεια αναγκάζει τους ταξιδιώτες να ακολουθήσουν το όνειρό τους. Ένας αυξανόμενος αριθμός από αυτούς είναι πρόθυμοι να διερευνήσουν τι είναι πέρα από τις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες του κόσμου.
Περιπατητικές περιηγήσεις
Κάθε προορισμός έχει πολλές ιστορίες να αφηγηθεί. Για την ιστορία, τον πολιτισμό, τη βιοποικιλότητα, τη γεωγραφία, το φαγητό, την αρχιτεκτονική και τους ανθρώπους του. Πολλοί ταξιδιώτες θεωρούν την εξερεύνηση προορισμών με τα πόδια ως τον καλύτερο τρόπο να γνωρίσουν τον τόπο που επισκέπτονται.
Ταξίδια πολλών γενεών
Η χαρά του ταξιδιού με την οικογένεια είναι ασύγκριτη. Οι οικογένειες με έντονη ζωή και υποχρεώσεις δυσκολεύονται να συναντούν τακτικά τα μέλη των οικογενειών τους έτσι τα ταξίδια με όλη την οικογένεια (παππούδες, γιαγιάδες, θείοι, θείες, εγγόνια) προσφέρουν εξαιρετικές στιγμές οικογενειακής θαλπωρής.
Πολυτελή ταξίδια
Κατά την επόμενη δεκαετία, ο ρυθμός αύξησης για πολυτελή ταξίδια προβλέπεται να είναι 6,2%. Ενώ οι αναπτυσσόμενες χώρες βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της επιτάχυνσης της ανάπτυξης, η αύξηση των διαθέσιμων εισοδημάτων στις χώρες αυτές είναι ευνοϊκή για τα πολυτελή ταξίδια.
Σκοτεινός τουρισμός
Οι περίεργοι ταξιδιώτες θέλουν πάντα να εξερευνήσουν κάθε γωνιά και να ζήσουν μεγάλες περιπέτειες. Μερικοί άνθρωποι το βρίσκουν συναρπαστικό και διασκεδαστικό να επισκεφτούν μυστηριώδεις τοποθεσίες για αυτό και «σκοτεινός τουρισμός» πρόκειται να πρωταγωνιστήσει στα ταξίδια το 2019.
Πηγή: tourismtoday.gr