Το περιεχόμενο NDC της αεροπορικής εταιρείας Finnair θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο μέσω του παγκόσμιου συστήματος διανομής (GDS) της Sabre.
Οι δύο εταιρείες ανανέωσαν την μακροπρόθεσμη συμφωνία διανομής που καλύπτει τόσο το NDC όσο και το παραδοσιακό περιεχόμενο.
Από τον Μάρτιο του 2023, η Finnair αναπτύσσει το περιεχόμενο NDC σε παγκόσμιο επίπεδο σε πολλαπλά κύματα, με το πρώτο κύμα περιλαμβάνει 34 χώρες.
Τα πρακτορεία που είναι συνδεδεμένα με τη Sabre και οι συνεργάτες προγραμματιστές μπορούν τώρα να να πραγματοποιούν αγορές, κρατήσεις και υπηρεσίες για το περιεχόμενο NDC της Finnair χρησιμοποιώντας τα APIs Sabre Offer and Order, Sabre
Red 360 και GetThere.
«Καθώς τα ταξίδια ανακάμπτουν, το ενδιαφέρον των ταξιδιωτικών εταιρειών για την υλοποίηση μιας μελλοντικής κατάστασης που είναι πιο εξατομικευμένη, επεκτάσιμη και ευέλικτη, έχει αυξηθεί, δήλωσε η Kathy Morgan, αντιπρόεδρος του τμήματος καναλιών
delivery, Sabre Travel Solutions.
Η Sabre έχει δεσμευτεί να δημιουργήσει μια νέα αγορά για εξατομικευμένα ταξίδια με βάση την προσφορά και τη λιανική πώληση βάσει παραγγελίας.
Το λανσάρισμα του NDC της Finnair περιεχομένου αντικατοπτρίζει τη δέσμευση μας να συμβάλλουμε στη διασφάλιση της πρόσβασης των πελατών μας σε κορυφαίες περιεχόμενο που επιθυμούν οι ταξιδιώτες τους, με τη λειτουργική αποτελεσματικότητα που χρειάζονται οι επιχειρήσεις τους».
Η Finnair είναι η πρώτη ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία που διανέμει το περιεχόμενο NDC της μέσω της αγοράς Sabre.
Μέχρι σήμερα, χιλιάδες πρακτορεία αγοράζουν, κάνουν κρατήσεις και εξυπηρετούν περιεχόμενο NDC μέσω της αγοράς Sabre GDS σε περισσότερες από 130 χώρες.
«Το 2023 πρόκειται να είναι ένα έτος-κλειδί για την κλιμάκωση του NDC μας. Κάνουμε αυτό το επόμενο βήμα στο ταξίδι του NDC, βελτιώνοντας την εμπειρία κρατήσεων των πελατών μας και επιφέροντας ουσιαστική αλλαγή στον ταξιδιωτικό τομέα, δήλωσε η Jenni Suomela, αντιπρόεδρος παγκόσμιων πωλήσεων και καναλιών management, Finnair.
Μέσω του προγράμματος Beyond NDC της Sabre, μπορούμε να παρέχουμε περιεχόμενο NDC
με συνέπεια και αποτελεσματικότητα στους πωλητές ταξιδιών. Το NDC μας δίνει ευκαιρίες να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες των πελατών μας στο μέλλον».
Πηγή: tourismtoday.gr