Σε ένα email προς το δίκτυο των ταξιδιωτικών γραφείων της, η Qantas ανακοίνωσε αύξηση 4% στους ναύλους της. Αυτή η αναθεώρηση επηρεάζει τη βασική τιμολόγηση της Qantas για όλες τις εγχώριες υπηρεσίες της.

«Απολύτως μπερδεμένο το γεγονός ότι θα αύξαναν τους ναύλους τους περισσότερο, ενώ η δημοτικότητα είναι στο χαμηλότερο όλων των εποχών», δήλωσε ένας Αυστραλός ταξιδιωτικός πράκτορας ως απάντηση στην αύξηση των τιμών.

Η αύξηση των αεροπορικών ναύλων τόσο για τις εκπτώσεις όσο και για τις αναχωρήσεις ξεκίνησε την Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022.

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με την αύξηση των ναύλων, εκπρόσωπος της Qantas δήλωσε ότι οφείλεται στην αύξηση του κόστους καυσίμων αεροσκαφών. Η εκτιμώμενη αύξηση του κόστους καυσίμων κατά 60% από το FY19 έως το FY23 έχει ωθήσει την τιμή της τροφοδοσίας του ιπτάμενου καγκουρό σε περίπου 5,0 δισεκατομμύρια δολάρια το FY23, ή περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια υψηλότερα από το 2019.

Σύμφωνα με την Αυστραλιανή Επιτροπή Ανταγωνισμού και Καταναλωτή (ACCC), οι νέες τιμές εφαρμόζονται μετά από χρόνια απίστευτα χαμηλών ναύλων, στους οποίους ανέφερε και η ACCC σε δελτίο τύπου.

Η πρόεδρος του ACCC Gina Cass-Gottlieb είπε νωρίτερα αυτό το μήνα ότι «μετά από σχεδόν 18 μήνες ιστορικά χαμηλών αεροπορικών ναύλων, το κόστος των πτήσεων εσωτερικού έχει αυξηθεί δραματικά ως απάντηση στην ισχυρή ζήτηση, τους προσωρινούς περιορισμούς χωρητικότητας και το εξαιρετικά υψηλό κόστος καυσίμων αεροσκαφών».

Η Jetstar, η χαμηλού κόστους θυγατρική του αυστραλιανού αεροπορικού κολοσσού Qantas, χρειάστηκε να ακυρώσει αρκετές πτήσεις τον τελευταίο μήνα λόγω της προσάραξης τριών από τα έντεκα Boeing 787 Dreamliner της.

Καθώς τα μηχανολογικά και λειτουργικά προβλήματα εξακολουθούν να επηρεάζουν το δίκτυο, αυτή είναι μια βελτίωση από την αρχή του μήνα, όταν η αεροπορική εταιρεία δεν είχε πέντε από τα Dreamliner της.

Ζημιές από συντρίμμια στον διάδρομο προσγείωσης, επαναλαμβανόμενες αστραπές και χτυπήματα πτηνών έχουν όλα βλάψει το παγκόσμιο δίκτυό μας, δήλωσε εκπρόσωπος της Jetstar στην Sydney Morning Herald, απαιτώντας μηχανολογικές εργασίες στο αεροσκάφος Boeing 787 της αεροπορικής εταιρείας.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, η αεροπορική εταιρεία έπρεπε να «φιλοξενήσει ξανά» τους πελάτες σε εναλλακτικές υπηρεσίες ή άλλες αεροπορικές εταιρείες.

H Jetstar παρείχε στους επιβάτες που επηρεάστηκαν από ακυρώσεις και σημαντικές καθυστερήσεις πιστώσεις εισιτηρίων, εναλλακτικές πτήσεις ή επιστροφές χρημάτων. Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι μέχρι το τέλος της περασμένης εβδομάδας, όλα τα προσγειωμένα αεροπλάνα είχαν αποκατασταθεί.

Δυστυχώς, λίγες θέσεις είναι διαθέσιμες για την εκ νέου φιλοξενία των πελατών λόγω λιγότερων διεθνών αεροπλάνων και των σχολικών διακοπών. Ωστόσο, οι ομάδες μας σε όλη την εταιρεία διερευνούν όλες τις εναλλακτικές λύσεις για να τις φέρουν στο δρόμο τους το συντομότερο δυνατό, πρόσθεσε ο εκπρόσωπος.

Πηγή: tourismtoday.gr