Το Διοικητικό Συμβούλιο της Νorwegian παρουσίασε σήμερα μια απλοποιημένη επιχειρηματική δομή και ένα αποκλειστικό δίκτυο δρομολογίων μικρών αποστάσεων, καθώς η εταιρεία δεν βλέπει μέλλον για το δίκτυο μεγάλων αποστάσεων.

Η εταιρεία θα βασιστεί στον πυρήνα της σκανδιναβικής επιχείρησης, λειτουργώντας ένα ευρωπαϊκό δίκτυο μικρών αποστάσεων.

“Το δίκτυο μικρών αποστάσεων μας ήταν πάντα η ραχοκοκαλιά της Norwegian και θα αποτελέσει τη βάση ενός μελλοντικού ανθεκτικού επιχειρηματικού μοντέλου”, δήλωσε ο Jacob Schram, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

Το τρέχον σχέδιο είναι να εξυπηρετήσει αυτές τις αγορές με περίπου 50 αεροσκάφη στενού αμαξώματος σε λειτουργία το 2021 και να αυξήσει αυτόν τον αριθμό σε περίπου 70 αεροσκάφη το 2022. Το οποίο σχέδιο, υπόκειται σε έγκριση από ένα ιρλανδικό δικαστήριο σε θέματα πτώχευσης, θα μειώσει το στόλο της Νορβηγικής αεροπορικής σε περίπου 50 αεροσκάφη από τα υπάρχοντα 140, ανέφερε η εταιρεία. Επιπλέον, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει σημαντικά το χρέος της σε περίπου 20 δισεκατομμύρια ΝΟΚ και να αυξήσει το ΝΟΚ 4 – 5 δισεκατομμύρια σε νέο κεφάλαιο μέσω ενός συνδυασμού έκδοσης δικαιωμάτων για τους τρέχοντες μετόχους, μια ιδιωτική τοποθέτηση και ένα υβριδικό μέσο.

Η εταιρεία έχει λάβει συγκεκριμένο ενδιαφέρον για συμμετοχή στην ιδιωτική τοποθέτηση. Ο Norwegian επανέλαβε πρόσφατα έναν διάλογο με την κυβέρνηση σχετικά με την πιθανή κρατική συμμετοχή βάσει του νέου επιχειρηματικού σχεδίου.

“Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσω ένα ισχυρό επιχειρηματικό σχέδιο σήμερα, το οποίο θα προσφέρει μια νέα αρχή για την εταιρεία. Εστιάζοντας τη λειτουργία μας σε ένα δίκτυο μικρών αποστάσεων, στοχεύουμε να προσελκύσουμε υπάρχοντες και νέους επενδυτές, να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας και να υποστηρίξουμε την ευρύτερη βιομηχανία υποδομών και ταξιδιών στη Νορβηγία και στις σκανδιναβικές χώρες και την Ευρώπη”, δήλωσε ο Schram.

aviationlife.gr με πληροφορίες από tourismtoday