Σήμερα, το εκτελεστικό συμβούλιο του ομίλου Lufthansa και το διοικητικό συμβούλιο της SN Airholding έχουν εγκρίνει την εκχώρηση τριών Airbus A320neo στον στόλο της Brussels Airlines.
Με αυτά τα νέα αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας, ο αερομεταφορέας του Βελγίου κάνει ένα ουσιαστικό βήμα στον περαιτέρω εκσυγχρονισμό του στόλου του και με αυτό τον τρόπο μειώνει σημαντικά τις εκπομπές CO2 και θορύβου στο δίκτυο μεσαίων αποστάσεων. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Brussels Airlines, που η εταιρεία θα προχωρήσει σε νέα αεροσκάφη, προερχόμενα από τον κατασκευαστή.
«Ως υπεύθυνη αεροπορική εταιρεία με φιλόδοξους στόχους αειφορίας, είναι ζωτικής σημασίας για εμάς να συνεχίσουμε την πορεία μας για περαιτέρω εκσυγχρονισμό του στόλου μας. Χάρη στη μητρική μας εταιρεία Lufthansa, είμαστε για πρώτη φορά στην 19χρονη ιστορία μας σε θέση να αντικαταστήσουμε τα παλαιότερα αεροσκάφη A319 με τρία σύγχρονα και αποδοτικά αεροσκάφη που θα παραληφθούν μέχρι το καλοκαίρι του 2023. Σε σύγκριση με τα αεροσκάφη μας A319, τα τρία A320neo θα επιτρέψουν μείωση του περιγράμματος θορύβου κατά 50% και μείωση της χρήσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 κατά 11% ανά πτήση. Χάρη στην υψηλότερη χωρητικότητα καθισμάτων αυτού του υπερσύγχρονου Airbus, η χρήση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 ανά κάθισμα μειώνονται με 30% ».
Peter Gerber, Διευθύνων Σύμβουλος της Brussels Airlines
«Περιττό να πούμε ότι είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε το Airbus A320neo στο στόλο μας. Οι σύγχρονοι κινητήρες General Electric CFM του Airbus A320neo φημίζονται για την αποδοτικότητα καυσίμου και το χαμηλότερο περίγραμμα θορύβου. Δίπλα σε αυτό, τα τρία νέα αεροσκάφη θα μας φέρουν πιο κοντά στον στόχο μας ενός πλήρως εναρμονισμένου στόλου μεσαίων αποστάσεων A320. Λόγω της μεγάλης ομοιότητας με τον τρέχοντα στόλο, τα πληρώματα είναι σε θέση να χειριστούν το νέο αεροσκάφος μετά από μια σύντομη εκπαίδευση, αυτό καθιστά την ολοκλήρωση απρόσκοπτη ».
Σε σύγκριση με τα αεροσκάφη A319 που πρόκειται να καταργηθούν σταδιακά, το Airbus A320neo καταναλώνει κατά μέσο όρο 11% λιγότερα καύσιμα και μειώνει τις εκπομπές θορύβου κατά 50%. Χάρη στη σημαντικά υψηλότερη χωρητικότητα καθίσματος (+ 27%), η χρήση καυσίμου ανά κάθισμα μειώνεται κατά 30%. Σε σύγκριση με το A320ceo (τρέχουσα επιλογή κινητήρα), το ολοκαίνουργιο μοντέλο χρησιμοποιεί 16% λιγότερα καύσιμα για την ίδια χωρητικότητα καθισμάτων και έτσι μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 16%.
Η Brussels Airlines μετρά επί του παρόντος 38 αεροσκάφη στο συνολικό στόλο της, εκ των οποίων οκτώ αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων τύπου Airbus A330 και 30 αεροσκάφη μεσαίας απόστασης (16 A320 και 14 A319)