Τρόπους να συγκεντρώσει κεφάλαια ψάχνει η Air France-KLM προκειμένου να βελτιώσει την εικόνα του ισολογισμού της, καθώς ο ευρωπαϊκός αερομεταφορέας που αντιμετωπίζει τεράστια οικονομικά προβλήματα «ποντάρει» στην ανάκαμψη της αεροπορικής κίνησης εν μέσω θέρους.
Χρηματοοικονομικά εργαλεία όπως επενδύσεις σε ίδια ή οιονεί ίδια κεφάλαια βρίσκονται επί τάπητος, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη. Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε λειτουργικές απώλειες ύψους 1,2 δισ. ευρώ το α’ τρίμηνο.
Οι μέτοχοι της εταιρείας θα κληθούν μέσα στον Μάιο να εγκρίνουν τις προτάσεις που θα μπορούσαν ενδεχομένως να ενισχύσουν την κεφαλαιακή επάρκειά της.
Η εν λόγω ενέργειες θα μπορούσαν να συμβάλλουν στη μείωση του μακροπρόθεσμου χρέους της αεροπορικής το οποίο ανήλθε στα 14,2 δισεκατομμύρια ευρώ στο τέλος του πρώτου τριμήνου, επίπεδα που όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος Μπεν Σμιθ «βαρύνουν τον ισολογισμό μας». Ο ίδιος τόνισε τον περασμένο μήνα ότι ενδέχεται να χρειαστεί περαιτέρω ανακεφαλαιοποίηση μετά και το τελευταίο πακέτο «διάσωσης» του αεροπορικού ομίλου από τη γαλλική κυβέρνηση.
Η Air France-KLM «ποντάρει» στην επίσπευση της διαδικασίας εμβολιασμού το επόμενο χρονικό διάστημα, γεγονός που αναμένεται να αυξήσει την καταναλωτική ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία εκπονεί σχέδια για την αύξηση της προσφοράς χωρητικότητας αυτό το τρίμηνο και το επόμενο, μια προσέγγιση που σύμφωνα με τους επενδυτές ενέχει ρίσκο.
Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου μειώθηκαν κατά 57% στα 2,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Οι απώλειες προ φόρων, τόκων, και αποσβέσεων υπερδεκαπλασιάστηκαν σε σχέση με τα περσινά επίπεδα και ανήλθαν στα 627 εκατομμύρια ευρώ.
Το καθαρό χρέος διαμορφώθηκε στα 12,6 δισεκατομμύρια ευρώ στα τέλη Μαρτίου έναντι 11 δισεκατομμυρίων ευρώ στο τέλος του 2020.
aviationlife.gr με πληροφορίες από tourismtoday.gr