Ο Όμιλος Lufthansa επιταχύνει τον εκσυγχρονισμό του στόλου του.
Νέα αεροσκάφη υψηλής απόδοσης και οικονομίας καυσίμου αντικαθιστούν παλαιότερους τύπους σε κοντινές, μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις. Ως αποτέλεσμα, η Εκτελεστική Επιτροπή της Lufthansa AG αποφάσισε να αγοράσει δέκα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων: πέντε Airbus A350-900s και πέντε Boeing B787-9. Το εποπτικό συμβούλιο ενέκρινε την αγορά πρόσφατα. Αυτά τα αεροσκάφη θα ενταχθούν στο στόλο της Lufthansa.
Στο πλαίσιο του μακροχρόνιου προγράμματος ανανέωσης του στόλου, συνολικά 175 νέα αεροσκάφη θα παραδοθούν στις αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa αυτήν τη δεκαετία.
Ο Carsten Spohr, Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής και Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Lufthansa AG, δήλωσε: «Ακόμη και σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε έναν πιο σύγχρονο, πιο αποτελεσματικό και χαμηλότερο αριθμό εκπομπών στόλου του Ομίλου Lufthansa. Ταυτόχρονα, προχωράμε με τον εκσυγχρονισμό του στόλου μας μεγάλων αποστάσεων ακόμη πιο γρήγορα από ό, τι είχε προγραμματιστεί πριν από την πανδημία. Τα νέα αεροσκάφη είναι τα πιο μοντέρνα του είδους τους. Θέλουμε να επεκτείνουμε περαιτέρω τον παγκόσμιο ηγετικό μας ρόλο, μεταξύ άλλων, με πρωτοποριακά προϊόντα υψηλής ποιότητας και έναν υπερσύγχρονο στόλο – ειδικά επειδή έχουμε ευθύνη έναντι του περιβάλλοντος. “
Boeing 787-9
Το πρώτο Boeing 787-9 έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί στη Lufthansa ήδη τον επόμενο χειμώνα, ενώ τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η σημερινή απόφαση αυξάνει τον συνολικό αριθμό των σταθερών παραγγελιών για τα Boeing 787-9s και Boeing 777-9s σε 45 αεροσκάφη.
Λόγω του δραματικού αντίκτυπου της πανδημίας στον παγκόσμιο αεροπορικό κλάδο, τα αεροσκάφη που είχαν παραγγελθεί από ορισμένες αεροπορικές εταιρείες δεν μπόρεσαν να παραδοθούν τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Η Lufthansa πραγματοποίησε συνομιλίες με την Boeing και βρήκε έναν τρόπο να αγοράσει πέντε 787-9 που είχαν ήδη κατασκευαστεί. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος κατέληξε σε συμφωνία με την Boeing σχετικά με ένα αναδιαρθρωμένο σχέδιο παράδοσης.
Airbus A350-900
Τα πέντε νέα Airbus A350-900s θα παραδοθούν το 2027 και το 2028. Αυτό ανεβάζει τον συνολικό αριθμό σταθερών παραγγελιών για τα αεροσκάφη A350-900 σε 45. Ο Όμιλος Lufthansa συμφώνησε επίσης με την Airbus για την αναδιάρθρωση των προγραμματισμένων παραδόσεων.
Στόλος μικρών αποστάσεων
Εκτός από την ανανέωση του στόλου μεγάλων αποστάσεων, η Lufthansa εστιάζει επίσης στην τελευταία τεχνολογία, τη μέγιστη απόδοση και το υψηλότερο επίπεδο άνεσης των πελατών σε διαδρομές μικρών αποστάσεων. Μόνο κατά τη διάρκεια της τρέχουσας χρονιάς, η Lufthansa θα παραλάβει ένα νέο Airbus A320 με αποδοτικότητα καυσίμου για διαδρομές μικρών και μεσαίων αποστάσεων. Η παράδοση επιπλέον 107 αεροσκαφών Airbus A320 έχει προγραμματιστεί έως το 2027.
Με το Airbus A350-900, το Boeing 777-9 και το Boeing 787-9, ο Όμιλος Lufthansa θα εκμεταλλεύεται τα πιο αποδοτικά σε θέματα καυσίμων αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων όσον αφορά την κατανάλωση κηροζίνης ανά επιβάτη και 100 χιλιόμετρα. Κατά μέσο όρο, τα νέα αεροσκάφη καταναλώνουν περίπου 2,5 λίτρα κηροζίνης ανά επιβάτη και 100 χιλιόμετρα πτήσης Αυτό είναι περίπου 30% λιγότερο από πολλά μοντέλα αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων, που στο παρελθόν επιχειρούσαν με τη Lufthansa και θα έχει εξίσου θετική επίδραση στο αποτύπωμα άνθρακα του Ομίλου
Η επένδυση σε νέα αεροσκάφη συνάδει με τη συμφωνία-πλαίσιο μεταξύ του Ταμείου Οικονομικής Σταθεροποίησης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας (WSF) και της Deutsche Lufthansa AG. Οι επενδύσεις ευθυγραμμίζονται επίσης με την πολιτική του Ομίλου να περιορίζει τις ετήσιες κεφαλαιουχικές δαπάνες στο επίπεδο απόσβεσης και να εστιάζει αυστηρά στην αύξηση της αξίας της εταιρείας
Τα τρέχοντα σχέδια απαιτούν μια αρχική μείωση του στόλου, ενώ ταυτόχρονα εκσυγχρονίζεται εκτενώς στο μέλλον. Τα αεροσκάφη Boeing 787-9 και Airbus A350-900 θα αντικαταστήσουν ουσιαστικά τα τετρακίνητα αεροσκάφη A340 μεγάλων αποστάσεων ως μέρος αυτής της διαδικασίας. Τα σχέδια απαιτούν τη μείωση του αριθμού τετρακίνητων αεροσκαφών του στόλου μεγάλων αποστάσεων του Ομίλου Lufthansa σε λιγότερο από 15% μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Πριν από την κρίση, το μερίδιο ήταν περίπου 50%. Οι αγορές αεροσκαφών επιταχύνουν τη μείωση της πολυπλοκότητας του στόλου με στόχο τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Το νέο αεροσκάφος με αποδοτικότητα καυσίμου θα μειώσει το λειτουργικό κόστος κατά περίπου 15% σε σύγκριση με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.
aviationlife.gr με πληροφορίες από aviation24be