Το 2015 o Lufthansa Group εισήγαγε τη χρέωση κόστους διανομής (DCC) μέσω συστημάτων κρατήσεων. Τώρα ο Όμιλος αλλάζει τις συνθήκες, και στο μέλλον θα διαφοροποιήσει το ύψος των χρεώσεων, σύμφωνα με τα συστήματα GDS.
Ένα ενιαίο DCC εξακολουθεί να ισχύει ανεξάρτητα από το σύστημα κρατήσεων που χρησιμοποιούν οι πωλητές εισιτηρίων για να πραγματοποιήσουν την κράτηση τους σε μία από τις αεροπορικές εταιρείες της Lufthansa.
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2022, αυτό θα αλλάξει. Όπως ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία μέσω μηνύματος πωλήσεων, θα τεθεί σε ισχύ ένα διαφοροποιημένο DCC, που θα μειώνει τα τέλη για κρατήσεις Amadeus.
Αντί για το επί του παρόντος ισχύον κατ’ αποκοπήν DCC των 19 ευρώ ανά εισιτήριο για τις Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa, Swiss και Air Dolomiti, στη συνέχεια θα γίνει διαφοροποίηση μεταξύ των διαφόρων συστημάτων κρατήσεων.
Το πραγματικό κόστος των αντίστοιχων καναλιών θα χρησιμοποιηθεί ως βάση.
Πώς θα αλλάξει το DCC από τον Σεπτέμβριο του 2022
- Κρατήσεις Amadeus = 17,50 ευρώ.
- Κρατήσεις Sabre = 19,50 ευρώ.
- Κρατήσεις Travelport = 23 ευρώ (ισχύει για Galileo, Apollo και Worldspan).
Η Lufthansa θέλει να μετακυλίσει το πραγματικό κόστος GDS
Με αυτήν την προσαρμογή, ο όμιλος αεροπορικών εταιρειών θέλει να συμβάλει σε μεγαλύτερη διαφάνεια και να μετακυλίσει το πραγματικό κόστος GDS με τρόπο που να αντικατοπτρίζει την προέλευσή τους.
Αυτό αναφέρεται και στη γραπτή αιτιολόγηση της αλλαγής. Σύμφωνα με τη Lufthansa, η συλλογή του DCC που ισχύει παγκοσμίως θα συνεχίσει να αυτοματοποιείται στο μέλλον.
Στόχος της Lufthansa από την εισαγωγή του DCC είναι να ανακατευθύνει τους συνεργάτες πωλήσεων σε απευθείας και NDC κανάλια.
Αυτό λειτουργεί καλά, αφού η αεροπορική εταιρεία Lufthansa πουλά ήδη τρία στα τέσσερα εισιτήρια μέσω απευθείας ή NDC καναλιών.
Ο Όμιλος Lufthansa έχει υπογράψει ακόμη και συμφωνίες NDC με ορισμένους σημαντικούς παρόχους GDS για να παρέχει στους πελάτες του πρόσβαση σε ναύλους που δεν είναι καθόλου διαθέσιμοι μέσω GDS. Αυτά είναι τα Sabre και Travelport.
Πηγή: tourismtoday.gr