Τα διεθνή επαγγελματικά ταξίδια δεν αναμένεται να παραμείνουν μόνιμα εκτός πραγματικότητας, αν και πιθανότατα να ανακάμψουν από την πανδημία με βραδύτερο ρυθμό από ό, τι τα ταξίδια αναψυχής είναι μεγάλη, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της United Airlines Scott Kirby τη Δευτέρα κατά τη διάρκεια του CERAWeek από την IHS Markit.
Τα επαγγελματικά ταξίδια ήταν ένας βασικός τομέας ανάπτυξης για τις αεροπορικές εταιρείες πριν από την έναρξη της πανδημίας, η οποία μείωσε τη ζήτηση τόσο για αυτού του είδους τα ταξίδια όποτε και καθηλώθηκε μεγάλο μέρος του παγκόσμιου στόλου αεροσκαφών, όσο και για τα καύσιμα μεταφοράς παγκοσμίως.
Οι φόβοι ότι τα επαγγελματικά ταξίδια δεν θα επιστρέψουν ποτέ είναι αβάσιμοι, δήλωσε ο Kirby κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού συνεδρίου, υποστηρίζοντας ότι ενώ ορισμένες εταιρείες ενδέχεται να προσπαθήσουν να μειώσουν τα επαγγελματικά ταξίδια για να μειώσουν το κόστος, θα αντιμετωπίσουν τις ανταγωνιστικές εταιρείες που είναι πρόθυμες να πετάξουν.
«Την πρώτη φορά που χάνουν μια πώληση από έναν ανταγωνιστή που εμφανίστηκε αυτοπροσώπως ενώ προσπάθησαν να κάνουν μια κλήση πωλήσεων μέσω του Zoom, θα είναι η τελευταία φορά που θα προσπαθήσουν να κάνουν μια κλήση πωλήσεων στο Zoom», δήλωσε ο Kirby.
Οι όγκοι για τα καύσιμα αεριωθούμενων, ενώ υστερούν σε σχέση με τη βενζίνη και το ντίζελ, «πιθανότατα θα επανέλθουν σχεδόν στο φυσιολογικό έως το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους», δήλωσε επίσης ο Ben Van Beurden, Διευθύνων Σύμβουλος της Royal Dutch Shell.
Οι δύο Διευθύνοντες Σύμβουλοι μίλησαν επίσης για το ρόλο των βιώσιμων καυσίμων ως μέρος των στόχων της αεροπορικής βιομηχανίας προς τη μείωση των εκπομπών ρύπων ώστε να φτάσουν τον καθαρό μηδενικό άνθρακα έως το 2050, θέμα της φετινής διάσκεψης πετρελαίου και φυσικού αερίου CERAWeek
Η μείωση των εκπομπών «αποτελεί ηθική επιταγή για μια εταιρεία που θέλει να παραμείνει στη θετική πλευρά της ιστορίας» και παρέχει επίσης μια επιχειρηματική ευκαιρία, δήλωσε ο Van Beurden, προσθέτοντας ότι αναμένει ότι η Shell θα είναι σημαντικός παράγοντας στα βιοκαύσιμα.
Νωρίτερα στο συνέδριο, ο βασικός ομιλητής, Μπιλ Γκέιτς σημείωσε ότι τα καύσιμα χαμηλότερου άνθρακα για την τροφοδοσία αεροσκαφών κοστίζουν τρεις φορές περισσότερο από τα παραδοσιακά καύσιμα με βάση το πετρέλαιο.
Ο στόλος της United Airlines πιθανότατα θα χρειαστεί έναν συνδυασμό βιώσιμων καυσίμων που θα μπορούσαν να προέρχονται από αστικά στερεά απόβλητα, βιομηχανικά αέρια και φύκια, αν και μόνο το τελευταίο μπορεί να είναι αναπτύξιμο, σύμφωνα με τον Kirby.
Aviationlife.gr με πληροφορίες από Reuters