Η Ryanair ανακοίνωσε ότι από τις 3 Νοεμβρίου 2025 όλες οι κάρτες επιβίβασης θα είναι 100% ψηφιακές, καταργώντας πλήρως τα έντυπα boarding passes.

Η μετάβαση αυτή συμπίπτει με την έναρξη του χειμερινού προγράμματος πτήσεων, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή προσαρμογή των επιβατών.

Αν και υπήρχαν αρχικά εκτιμήσεις ότι η αλλαγή θα εφαρμοζόταν από τον Μάιο 2025, η εταιρεία επέλεξε τη λιγότερο φορτωμένη χειμερινή περίοδο για να ολοκληρώσει τη μετάβαση χωρίς προβλήματα.


Τέλος στα έντυπα boarding passes – Όλα μέσω της εφαρμογής myRyanair

Οι επιβάτες δεν θα χρειάζεται πλέον να εκτυπώνουν την κάρτα επιβίβασής τους, καθώς θα την κατεβάζουν ψηφιακά μέσω της εφαρμογής myRyanair κατά τη διαδικασία του check-in.

Σύμφωνα με τη Ryanair, ήδη το 80% των επιβατών χρησιμοποιεί ψηφιακές κάρτες επιβίβασης. Με τη νέα πολιτική, η εταιρεία στοχεύει:

  • Στη μείωση των χρεώσεων check-in στα αεροδρόμια
  • Στην απλοποίηση της ταξιδιωτικής εμπειρίας
  • Στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Περιβαλλοντικά και λειτουργικά οφέλη

Η πλήρης κατάργηση των έντυπων boarding passes θα εξοικονομήσει περισσότερους από 300 τόνους χαρτιού ετησίως, μειώνοντας σημαντικά τη σπατάλη πόρων και το ανθρακικό αποτύπωμα των επιβατών της Ryanair.

Επιπλέον, η εφαρμογή myRyanair θα συνεχίσει να παρέχει ενημερώσεις πτήσεων σε πραγματικό χρόνο και αυτόματες ειδοποιήσεις για καθυστερήσεις ή ακυρώσεις, προσφέροντας εναλλακτικές επιλογές για:

  • Μεταφορά σε άλλη πτήση
  • Διαμονή σε ξενοδοχείο
  • Αποζημιώσεις και επιστροφές χρημάτων

Η ψηφιακή στρατηγική της Ryanair

Ο Dara Brady, Chief Marketing Officer της Ryanair, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης ψηφιακής στρατηγικής της εταιρείας.

“Όπως και σε άλλες βιομηχανίες, όπως τα εισιτήρια για συναυλίες και αθλητικά γεγονότα, η χρήση κινητού έχει αυξηθεί σημαντικά. Με σχεδόν 80% των επιβατών να χρησιμοποιούν ήδη την εφαρμογή myRyanair, ήρθε η στιγμή να γίνει η πλήρης μετάβαση στην ψηφιακή εποχή”, ανέφερε.

Η Ryanair, με στόχο να φτάσει τους 300 εκατομμύρια επιβάτες μέσα στην επόμενη δεκαετία, συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογικές λύσεις για ένα πιο αποδοτικό, οικολογικό και βελτιωμένο ταξιδιωτικό μοντέλο.